David Cage o nové technologii, budoucnosti studia Quantic Dream i spolupráci se Sony
novinka•neděle 28. července 2019•Martin Šmíd•

REKLAMA
REKLAMA
Hodnocení článku
Galerie












Reklama
























novinka
Sony v novém videu ukazuje hry vycházející v roce 2026 pro PlayStation 5
novinka
Evropská ratingová organizace ohodnotila Assassin’s Creed: Black Flag Resynced
novinka
Hra The Elder Scrolls V: Skyrim - Anniversary Edition vyšla pro Nintendo Switch 2
novinka
Launch trailer na brzy vycházející retro akci Terminator 2D: No Fate
novinka
Předčasně zveřejněný box art hry Resident Evil Requiem odhaluje Leona S. Kennedyho
novinka
Na remaku Star Wars: Knights of the Old Republic má pracovat studio Mad Head Games, v přípravě by mohl být i remake druhého dílu
fórum
Playstation 5
novinka
Launch trailer na Pokémon Legends: Z-A – Mega Dimension
novinka
Během The Game Awards se ukáže nový Tomb Raider
fórum
Think before you sleep
Komentáře (8)
Nemůžu si pomoc, ale tento člověk fakt není dobrý scénarista. Řekl bych, že po průseru Beyond a naprostému průměru Detroitu, kde jedno prázné klišé střídá druhé mě ani moc nemrzí, že Quantic Dream už nejsou exklusivní pouze pro Sony.
No jelikoz jeho dilo je jedno velké klišé a dotahnul to k dokonalosti s debilitou jmenem Detroit (jako vazne se neda hrát tenhle typ her jinak nez za pomoci qte???) stejne debilni mechaniky jako v beyond two souls. Pan ma rozhodne velké ego ale kvalita her je porad stejna uz od heavy rain. Zádný posun. Mackej tlacitka, občas zatoc triggerem. Rozhovory a volby jsou taky něco, nedostatek informaci pro rozhodování. Kdyz uz náhodou dej dojde do roviny kdy by bylo mozne se rozhodnout (spoiler: naprasit nebo nenaprasit vraha) tak hra rozhodne za vas a volbu vam neda. Ale kdyz nepohnete packou tak nenalijete ani kafe. Na kazdou kravinu musim dělat interakci. Ale kdyz s vozíkem beham po místnosti jako závodník, pan sedi s výrazem mentala a neřekne ani popel. Za mne jsou to matlanice s hloupým a předvídatelný příběhem s relativně pěknou grafikou a špatným technickým zpracováním (v jedne lokací se treba nečetla cca jen polovina textur). K filmovosti to ma daleko asi tak jako bagr k jahodam.
Njn.. Nějak mu ta slava stoupla do palice. U SONY si přičichnul k velkým prachum, a očividně zjistil že jich může mít ještě víc, když se od SONY trhne.. A pustí se na mobilní trh... Kde je jedna sračka vedle druhé, prošpikovaná microtransakcemi. Ano ano, je mi jasné že na tohle by jim SONY peníze nikdy nedala... 😉 Tuším že jsem četl že se v dobrém nerozešli
Beyond byla sračka a na lesba tam podala tragické výkony raději no-name herce jako v Detroit a mnohem lepší rozvětvení příběhu, protože jestli ty hry něco dělá stále hrami tak možnost hráče ovlivnit vývoj události a ten v Beyond byl nejslabší v rámci her od QD.
Detroid nebyl špatný jen to ke konci byla už trošku nuda a konce byli celkem předvídatelné. Hrou se to moc nazvat nedalo spiše interaktivním filmem.
Přeju jim, aby jejich další hra byla stejně kvalitní, jako ty předešlé. Uvidíme s čím přijdou, možná se pokusí i o změnu žánru, ale to bych asi ani nechtěl.
Víc her najednou? Cítím úpadek kvality
Jako nemuze se jim uprit,ze co hra to super pribehovy az filmovy zazitek.Dalsi hra bude jiste super.Zatim mi od nich chybi Heavy Rain.Ty skoky tam videt jsou.