Hra Metroid Dread dostane dvě bezplatné aktualizace
novinka•čtvrtek 10. února 2022•Martin Šmíd•

REKLAMA
REKLAMA
Hodnocení článku
Galerie












Reklama























novinka
Sony v novém videu ukazuje hry vycházející v roce 2026 pro PlayStation 5
novinka
Evropská ratingová organizace ohodnotila Assassin’s Creed: Black Flag Resynced
novinka
Hra The Elder Scrolls V: Skyrim - Anniversary Edition vyšla pro Nintendo Switch 2
novinka
Launch trailer na brzy vycházející retro akci Terminator 2D: No Fate
novinka
Předčasně zveřejněný box art hry Resident Evil Requiem odhaluje Leona S. Kennedyho
novinka
Na remaku Star Wars: Knights of the Old Republic má pracovat studio Mad Head Games, v přípravě by mohl být i remake druhého dílu
fórum
Playstation 5
novinka
Launch trailer na Pokémon Legends: Z-A – Mega Dimension
novinka
Během The Game Awards se ukáže nový Tomb Raider
fórum
Think before you sleep
Komentáře (7)
@buk va: Bloudění a vracení se je přímo v dna žánru, který Metroid založil. A zmíněný Hollow Knight byl daleko větší macek než nový Metroid. Co se týče bloudění i onoho vracení se.
Tomkalhotka: Tohle má každá dobrá metroidvanie. Svět velký, ale pln překážek, které hráč překoná při získání schopnosti. A samozřejmě to vše spojují pověstné zkratky.
Jinak do obtížnosti Dread asi ne. Ale ke hře se ještě vrátím a dám druhé zahrání na tu původní vyšší obtížnost.
@Tomkalhotka: dead cells, hollow knight, shovel knight, ori, salt and sanctuary ,demons crest, gods mam dohrano. Chapu, ze pro fanousky metroidu je to splnenej sen, ale me to extra neuchvátilo a dohravat to uz nebudu.
@buk va: to se divím, metroid dread měl právě takovou neviditelnou pomocnici a pustil tě jen tam kam si chtěl. V praxi se ta hra tvářila jako otevřena, ale opak byl pravdou a vedla tě opravdu spíš linearně. Jestli, ale nejsi zvykly hrát metroidvania žánr tak asi chápu :)
nedohral sem to. Ne, ze by hra byla tezka, ale to vecny bloudeni a vraceni se....
Vyssi obtiznost, no nevim nejsem masochista..uz ted malem parkrat vyletely joycony oknem...
Jsem rád že jsem to dohrál na té základní obtížnosti, závěrečný boss mi dal fakt zabrat, chtělo to pořádně dostat do prstů ovládání a poté předvídat jeho výpady a odrážet útoky. Vyšší obtížnost mě asi nenaláká ale režim rookie možná jako oddechovku si někdy dám.
Táto hra ma totálne pritiahla k Switchu,za mna jedna z naj hier minulého roku