Bandai Namco prodalo přes 23 milionů kopií hry Elden Ring
novinka•čtvrtek 22. února 2024•Martin Šmíd•

REKLAMA
REKLAMA
Hodnocení článku
Galerie












Reklama























novinka
Sony v novém videu ukazuje hry vycházející v roce 2026 pro PlayStation 5
novinka
Evropská ratingová organizace ohodnotila Assassin’s Creed: Black Flag Resynced
novinka
Hra The Elder Scrolls V: Skyrim - Anniversary Edition vyšla pro Nintendo Switch 2
novinka
Launch trailer na brzy vycházející retro akci Terminator 2D: No Fate
novinka
Předčasně zveřejněný box art hry Resident Evil Requiem odhaluje Leona S. Kennedyho
novinka
Na remaku Star Wars: Knights of the Old Republic má pracovat studio Mad Head Games, v přípravě by mohl být i remake druhého dílu
fórum
Playstation 5
novinka
Launch trailer na Pokémon Legends: Z-A – Mega Dimension
fórum
Think before you sleep
fórum
Gran Turismo 7
Komentáře (24)
Zrovna tato souls hra mě vůbec nechytla. Ale někdy tomu dám ještě šanci.
Elden ring je majstrovské dielo ktoré nie je dokonalé napr opakovanie bossov a podobne a áno možno mi viac sedí uzatvorený svet ale to neuberá na genialite hry či už ide o komplexnosť sveta možnosti budovania postavy art style príbeh a jedinečná atmosféra a epické súboje
@Brusle🛼: jo, ty byly nudné. Ještě bych řekl, že tam bylo až moc draků(wyveren), sněžná lokace je poměrně lineární a není tam moc co explorovat a další drobnosti by se našly.
@A2: "Ovšem pokud někdo vezme rytíře se štítem a bude dělat to samé co v DS3, tak chápu, že to může být už nuda."
To by se ovsem nudil uz i u Dark souls 1/2/3 pokud zacal Demon Soulem :). To ze tam jsou nektere veci zkopirovane na zazitku nikterak neubira rekl bych. Ja mam k Eldenu jen jedinou vytku a to ty dungeony jak pres kopirak. I ty se lisi, ale je fakt, ze prolejzat je vsechny nudnejsi bylo, nastesti to je neco, co tam clovek delat uplne nemusi a rozhodne ne jeden za druhym.
@Abysswalker: ti sami by to urcite netvrdili, ti sami jsou jen banda mamlasu co potrebuje koridory a vodeni za rucicku 🙂 predstavivost nula
@A2: LoF jsem nehral. Že se ty žánry často prolínají vím, might and magic, ultima, svět Talismanu...ale v ds3 Gigera prostě nevidím.
To o Lovecraftovi nepochybuju, stačí si přečíst Snové hledání neznámého Kadathu a člověk je rázem v Lordranu♥️
@buk va: nesmíš se omezovat na žánr fantasy/sci-fi. Dávno se tyhle žánry prolínají. Elden Ring je např. kombinace fantasy, sci-fi, dokonce je tam stejné mystery okolo bohů jak v Lovecraftovi, jen to není tak patrné jak v Bloodborne. Jak jsem dole linkoval k Lords of Fallen, to je taky fantasy, přitom tvůrci se inspirovali Gigerem a přiznejme si, že Lords of Fallen vypadá dost podobně jako Dark Souls 3. Pokud to tam nevidíte v pořádku, ja to tam vidím. Bavím se čistě o trojce.
Je to hodně. Ale tak nějak jsem po tom neskutečným rozjezdu na launch čekal víc. 30m minimálně.
Jinak mně tvorba From přijde celkem dost svá a ty inspirace tam vnímám jen dost pomálu. Podle mně to je i důvod úspěchu že to proste působi originálně ten design. Samo je jasný že u plno věci to odněkud vzali a ze to není jen z jejich hlavy na první dobrou ale i tak mi to přijde dost jejich. Spíš je to tak že plno dalších se inspiruje u From :)
@mnaca: taky ho tam absolutne nevidim a to ani když se podívám na cyklus Spell, Temple, Alef atd. Ty prvky biomechaniky a snoubeni humanoidu se strojem opravdu v Ds3 nikde nevidim. Max podobnost je s pásmem děl (dveří) Průchod 14-27.
Giger je žánr scifi!
Stejně jako Scifi je žánr Gigera.
Scorn je gigerem pekne inspirovany, skoda nudneho gameplaye, Dark seed primo z Gigerovych děl a obrazů vychází. mmh krásné se to hraje na a500 mini 😍
Kopírkou bych spíš nazval hry od ubi, tam je to do očí bijící, ale zrovna u ER se nějaké opakující assety dají úplně v klidu skousnout, je to jejich první ow hra, ale beru, že to někoho nechytne, jen tady pořád mluvit o sračkách je už na hlavu...
@mnaca: určitě i Lords of Fallen. Mluví o tom i tvůrci na svém webu.
link
@ΛNĐ3RLΛ: mrkni dolů na druhý odstavec, já tam vidím oba. Stejně jak nové Lords of Fallen je inspirované Gigerem i Beksiskim.
@A2: Giger? Nepleteš si ho spíš s Beksinskim? Ten byl obecně inspirací pro vývojáře napříč všemi FromSoftware hrami. link
@buk va: já bych rozhodně Inspiraci Gigerem neomezoval pouze na biomechaniku. Já si myslím imho, že High Wall of Lothric je Gigererem ovlivněn dost.
Ještě dodám, že tam vidím i Zdzisawa Beksiskiho. To v Elden Ring prostě nevidím. Ale tohle je dost subjektivní samozřejmě.
@Mr. Tky: ty vole bez si zapnout 6/10 wu long a drz picu. To tvoje neustali knourani kdyz pak hrajes nioh nebo viz. wu long je otravny
@A2: přesně tak, na výstavku ♥️
Mmch na Gigerovi jsem teď byl v hluboké, velmi slušný průřez jeho tvorbou a opravdu jsem si nevšiml, že by se v DS3 vyskytovala biomechanika, falocentricky fetiš a jiné naprosto zásadní prvky jeho tvorby. O samokuřech ani nemluvě.
Jedinou podobnost vidím tak max v plastikách dveří.
Jestli je nějaká hra Giger tak je to Dark seed.
@buk va: a proč sis kupoval TOTK, když jsi nedohrál ani BOW? To je přímý sequel :D. Jen pro sběratelské účely?
@TimeSplitter: ani jednu zeldu jsem nedohral, totk jsem jen spustil a vypnul a to mam doma dve sberatelky. Z Maria jsem dohral jen Odyssey. Vedle brouku 😘
V Des a Dark souls hrach jsem stravil 5000+ hodin, některé jsem dohrál i 15x a za tim co jsem napsal o Recyklat Ringu si stojím 🤓
@TimeSplitter: tak 100 lidí 100 chutí, ono tam občas nějaké assety jsou zkopírované, takže chápu, že ne každý tam vidí, co třeba vidím já nebo ty.
Za mě ten posun tam je jak v rámci fantasy, architektury tak i v rámci settingu. Dark Souls 3 byl jasný Giger a obecně Dark fantasy, Elden Ring je více abstraktní fantasy s kombinací High fantasy(inspirace LOTR jasně patrná) doplněné prvky severské kultury a Dark fantasy. Těch vlivů je tam několik, takže mi tam ten skok přišel dostatečný, ale to jsem já, druhý tam může vidět to stejné, co viděl v DS3.
Elden Ring je pak dostatečně změněn i v rámci combatu díky množství buildů, weapon artů, kombinací a je to velký skok oproti DS3. Ovšem pokud někdo vezme rytíře se štítem a bude dělat to samé co v DS3, tak chápu, že to může být už nuda.
@buk va: Prohlasil bukva honic si pepeho nad 115. dilem Zeldy a 250. Mariem. 🤦♂️
Já taky jednu kopii prodal.
Svoji sběratelku. Protože tenhle recyklát souls her jsem se nedonutil ani dohrát.😝
Sbohem kvalitni soulsovky od Fromsoftu. Vitej openworld sracko v hroznem technickem stavu a recyklaci vsech assetu z databaze.
Zaslouzene. ❤️
Preju jim minimalne dalsich 20 mega prodeju za to DLC.
@Petter: To jsou podle mě jenom kydy. Kdyby ta samá hra prodala pár set tisíc kopií, tak ti samí, co všude křičí, že je přeceněná a přehypovaná budou tvrdit, jak to všichni přehlíží a že by zasloužila víc prodejů. Nevím, asi nějaký odpor k mainstreamu, či co.