EA: Mirror’s Edge Catalyst splnil naše očekávání

Hodnocení článku
Galerie



































novinka
Oznámena hra Jaws: Retro Edition pro PS5 a Nintendo Switch
novinka
Oznámeny nové hry do předplatného PlayStation Plus Extra a Premium – Assassin’s Creed Mirage nebo Wo Long: Fallen Dynasty
novinka
Gameplay trailer na multiplayerovou akci Hell Let Loose: Vietnam
recenze
Thief VR: Legacy of Shadow
novinka
Oznámena střílečka R-Type Dimensions III, vyjde v příštím roce
novinka
Zveřejněn trailer k pátému výročí hry Cyberpunk 2077
novinka
Sony v novém videu ukazuje hry vycházející v roce 2026 pro PlayStation 5
novinka
Do online předplatného na konzolích Nintendo Switch míří dvě legendární plošinovky
novinka
Activision chce do budoucna větší rozmanitost a kvalitu u Call of Duty, nebude točit pouze Modern Warfare a Black Ops
novinka
Gear.Club Unlimited 3 vyjde v únoru pro Nintendo Switch 2, na další platformy se dostane později
Komentáře (4)
„Jsme spokojeni, že jsme mohli oblíbenou hrdinku i její svět přinést na trh. "
Ano, prostě chtěli nový díl bez ohledu na kvalitu, dají to za plnou cenu a jsou spokojeni? Bídu na ně.
Nalákat a zklamat? Jo, to se vam povedlo
Asi budu teď negativní ale jinak to ani nejde. Hra stojí v lepším případě 1500 kč, poměrně krátkou příběhovou kampaň tvůrci natahují tím, že vás nechají po zabití opakovat daný úsek znovů. Od plynulosti při hraní vás pak zdržují dlouhé nahrávací obrazovky. To nejhorší na hře je ale grafika, morfuje a doskakuje vám přímo před očima, hlavní postava se neodráží v zrcadlových stěnách mrakodrapů, jen občasně se tam ukáže a to v mizerné grafice s absencí mimiky obličeje, mrakodrapy jsou jednoduché geometrické objekty, prostě primitiva typu krabice. Nevím ale třeba takový Kill Zone Shadow Fall mi připadal graficky daleko lepší a to vyšel před dvěma lety. Je holt vidět, že EA a DICE hráče pěkně vodí za nos. Nicméně k jádru věci, ta hra se asi moc neprodává, když jsem měsíc po vydání nenarazil na bazar (myšleno obchody typu JRC, XZONE atp.), takže jsem bral zbytečně novou. To jestli se hra dobře prodává ukáže až pokračování, dle mě :-) Pokud nevznikne, hra nebyla komerčně úspěšná a tudíž nebyl důvod dělat další díl. V podstatě, na čem se nevydělá, zanikne. Analýza toho, co bylo špatně je ale asi už nepotřebná.