Launch trailer na Granblue Fantasy: Relink

Hodnocení článku
Galerie



































novinka
Oznámeny nové hry do předplatného PlayStation Plus Extra a Premium – Assassin’s Creed Mirage nebo Wo Long: Fallen Dynasty
novinka
Oznámena hra Jaws: Retro Edition pro PS5 a Nintendo Switch
recenze
Thief VR: Legacy of Shadow
novinka
Gameplay trailer na multiplayerovou akci Hell Let Loose: Vietnam
novinka
Zveřejněn trailer k pátému výročí hry Cyberpunk 2077
novinka
Oznámena střílečka R-Type Dimensions III, vyjde v příštím roce
novinka
Sony v novém videu ukazuje hry vycházející v roce 2026 pro PlayStation 5
novinka
Activision chce do budoucna větší rozmanitost a kvalitu u Call of Duty, nebude točit pouze Modern Warfare a Black Ops
novinka
Do online předplatného na konzolích Nintendo Switch míří dvě legendární plošinovky
novinka
Bruce Straley odhalí během The Game Awards svoji novou hru
Komentáře (4)
Objednáno. Když už jsem byl u toho, tak jsem vzal i Fate Samurai Remnant. Pak bude následovat FF7. Snad těch JRPG nebudu mít plný zuby 😅
Zkoušel jsem demo a Mega dobré
@Vilja Dézi: měl jsem v demu stejné dilema. na 1080p se nedá koukat, ve 4K se nedá hrát. 😄. Navíc ty vzdálené ostrovy jsou pěkné hnusné na dálku, to mi připomíná stále old gen.
Ale jinak to vypadá moc dobře, ty technické nedostatky a ne moc dobrá optimalizace se dá omluvit menším rozpočtem.
Hype, hype, hype :D Pěkný trailer, nemůžu se dočkat zítřka až se vydám do oblak, dlouho se mi nestalo abych v demu nechal cca 12-15 hodin a to tam byly jen 3 online questy a jeden kratičký story. Vizuál je opravdu krásný, hlavně jeho stylizace a celkový art styl, člověk by si nějak takhle představil stařičké FF kdyby byly v moderním kabátku (což nepřekvapí, když za návrhy stojí Hideo Minab) a hudba stejně tak, přece jen za spoustou skladeb se v mobilním GBF podepsal Nobuo Uematsu, a na nových skladbách pro Relink dělá Tsutomu Narita 🙂
Soubojový systém jde vidět, že staví dobře na základech od Platinum Games, které si pak poupravili dle sebe. Každá postava aspoň v demu působila dost odlišně herním stylem, doufám a věřím že i ostatní budou stejně různorodé, proto bylo pro člověka tak snadné nechat tolik času v demu, kdy si zkoušel různorodé postavy. Celkově costumizace dovedností a přizpůsobení postav, je další vrstva, kde jak to vypadá ani dvě stejné postavy až na základní kombo nemusí mít ani jeden skill stejný a můžou plnit odlišné role.
Jediné co bych asi vytkl, je že bych se nezlobil kdyby si trochu pohráli z kamerou ještě a i jí třeba trochu oddálili od postavy, případně možnost přehodit tlačítka R1 a R2, jak to jde u L1/L2.
Tahle hra by si rozhodně zasloužila víc pozornosti, přestože tedy od dema už není tak ignorována jako předtím. Mám ale dojem že tu vzniká nový AAA hráč na poli JRPG, kde už je potřeba trochu rozčeřit vody, sice jim to trvalo pár let ale to ve výsledku nevadí :)