Player Tailoring v nové Laře
novinka•čtvrtek 2. října 2008•Martin Šmíd•

REKLAMA
REKLAMA
Hodnocení článku
Galerie












Reklama
























novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Sony si zajistila dvanáctiměsíční konzolovou exkluzivitu na hru Phantom Blade Zero
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena westernová open-world survival hra Westlanders
novinka
Ve vývoji má být neoznámená surival hra Alien, pracovat na ní má Eidos Montreal
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
fórum
Playstation 5
Komentáře (4)
[s13] v necem to ma vyhodu a v necem zase ne ale zakys v lare neprijatelne kdyd se da v klidu vzdy projit pribehovou linii
schvalujem tento postup
konecne si nastavim tu najbrutalnejsiu obtiaznost aby som sa ason trochu zapotil ...
lebo inak je to na smiech .
Tak to je humus, a to se na novýho Tomb Raidera moc těšim. Poslední díly žádnej návod opravdu nepotřebovali. Na žádnej brutální zákys sem fakt nenarazil. Pochybuju, že by zde nějakej byl
vývojáři už neví jak hru vybalancovat. V dobách prvních Tomb raideru bylo tohle nemyslitelne, hrač se musel snažit. Ještě mu hra bude ukazovat kudy ma jit. Kam jsme to dospeli. Tohle je uz moc