Shawn Layden: Japan Studio bylo zavřeno, protože dlouhou dobu nevydalo žádný hit

Hodnocení článku
Galerie



































novinka
Sony v novém videu ukazuje hry vycházející v roce 2026 pro PlayStation 5
novinka
Evropská ratingová organizace ohodnotila Assassin’s Creed: Black Flag Resynced
novinka
Hra The Elder Scrolls V: Skyrim - Anniversary Edition vyšla pro Nintendo Switch 2
novinka
Předčasně zveřejněný box art hry Resident Evil Requiem odhaluje Leona S. Kennedyho
novinka
Launch trailer na brzy vycházející retro akci Terminator 2D: No Fate
novinka
Na remaku Star Wars: Knights of the Old Republic má pracovat studio Mad Head Games, v přípravě by mohl být i remake druhého dílu
fórum
Think before you sleep
novinka
Během The Game Awards se ukáže nový Tomb Raider
novinka
Launch trailer na Pokémon Legends: Z-A – Mega Dimension
novinka
Vývojáři chtěli připravit PS5 verzi hry Microsoft Flight Simulator 2024 už před několika lety
Komentáře (18)
Tenhle člověk SONY strašně chybí 😥
Teď tam jsou jen dementi co jim jde jen a pouze o zisky.. Laydenovi šlo i o hry.
Layden byl v pohodě,uměl prodat značku,uměl to s hráči,ale myslím,že měl štěstí na dobu kdy byl u kormidla.Sony byla na špici a vše šlapalo.Myslím že odešel v pravý čas,jelikož od té doby,to směřuje jen a jen dolů.😐
@MChovězí S lososemCZ: hele jdi s tím profilem do píči, tohle je jedna z mala stranek kde není valka, politika a všechny sračky světa a ty to sem přitáhneš☹️
@GENji: No to je prevratny objev, ze se lip prodavaj mainstream hry, kdyz je ho nasobne vic. Mainstream herni prumysl zivi, tak za nej bud rad.
No a tímhle pánem začal úpadek PS.
BTW neměl vyjít někdy teď ten remaster Gravity Rush 2? A remaster TLG by taky mohli hodit, hodím jim za to klidně dvojku. 🙏
Jako dá se souhlasit, že Japonci se za PS3 éry hledali, rozhodně to byl po PS2 obrovský ústup ze slávy, ale ten vlak dohnali na PS4 a PS5. Na druhou stranu možna i trošku symbolicky právě na PS3 vyšla pro mnohé nejlepší hra historie a ta byla právě z Japonska a začala novou éru.
Holt cisla v recenzich ucty nezaplati.
Ueda delal nadherne hry, kazdej to pochvaloval, ale malokdo hral.
Pri dnesnich cenach za vyvoj, je proste nutne oslovit mainstream. Take proto umiraj AA hry i kreativita, coz Layden rovnez zminoval.
Zajímalo by mě, jestli Layden a v Sony si uvědomují, že příčinou nebyla kvalita her, ale téměř žádný marketing. Sami tomu šli naproti.
@Ashitaka: naprosty souhlas, tu se vsak dostavame k me narazce pod jinym clankem... vic se prodavaj ty mainstream sracky = vic penizek = min kreativity u dalsich titulu.
@Ashitaka: Krom toho, že to nebyly finanční trháky, tak většina lidí, co na těchto hrách pracovali (včetně hlavních tvůrčích osobností), už před pár lety ze studia odešli a založili si svá vlastní.
@Ashitaka: prodejni hoty to fakt nebyli navic vyvoj Guardianu se tahl snad 10 let....
@Hanzza: a pak tu budes plakat, kdyz ti tu plejka pomaze hovinkem xbox 😀
To zavřete celé stejně je na celém shitstationu hovno
@QaiGonJinn12: No ale vždyť má pravdu. Z obchodního hlediska je úspěšná live service hra něco, co by chtěl každej. Jde o stálej zdroj příjmů.
Že se z toho nám, na singleplayer zaměřených hráčů zvedá kufr je už věc druhá...
@QaiGonJinn12: a vůbec mě kua netahej do těch vašich debilních dětinských konzolovych válek, s tím se jdi vysrat. Chápeme se nebo ti to mám radši nakreslit?
@QaiGonJinn12: s obchodního hlediska. Používej občas mozek, buď tak hodnej.
@Balcar Tomáš: pochopit? No Jo pravá plejka si to vždy omluví!
Shawn byl správný člověk na správném místě. Teď je vedení Playstation k smíchu. Není tam nikdo, kdo by to správně uchopil. Vydat se cestou live service her, byla chyba, i když se to dá pochopit.