Studio Bohemia Interactive zůstává i nadále nezávislé
novinka•středa 3. června 2020•Martin Šmíd•

REKLAMA
REKLAMA
Hodnocení článku
Reklama











novinka
Sony v novém videu ukazuje hry vycházející v roce 2026 pro PlayStation 5
novinka
Evropská ratingová organizace ohodnotila Assassin’s Creed: Black Flag Resynced
novinka
Hra The Elder Scrolls V: Skyrim - Anniversary Edition vyšla pro Nintendo Switch 2
novinka
Launch trailer na brzy vycházející retro akci Terminator 2D: No Fate
novinka
Předčasně zveřejněný box art hry Resident Evil Requiem odhaluje Leona S. Kennedyho
novinka
Na remaku Star Wars: Knights of the Old Republic má pracovat studio Mad Head Games, v přípravě by mohl být i remake druhého dílu
fórum
Playstation 5
fórum
Think before you sleep
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Launch trailer na Pokémon Legends: Z-A – Mega Dimension
Komentáře (18)
@Yattaman: Dělal jsem v zahraniční.
@slanecek: A nezalezi to treba na firme? Lukas mluvil o 2K, to je americka firma, ten druhy zase pracuje tusim v nemecke firme. Tys delal taky v nejake zahranicni nebo primo v cinske?
@Yattaman: Z vlastních zkušeností to moc složité nebylo :D
@slanecek: Jj ale ja nemel na mysli jeho penize, ja ho jmenoval kvuli tomu, ze on v te prednasce nekde prave povidal, jak slozite bylo v 2K naridit lidem prescasy, co kolem toho je papirovani a ze by bez proplaceni nehli prstem.
@Yattaman: Lukáše Codra znám, ten ale pracuje na hodně vysoké manažerské pozici - executive producer. To je ale extrémní případ, protože Codr je příklad člověka ze "západu", který má výjimečné znalosti v byznysu, který v Číně donedávna v podstatě neexistoval.
Pokud se bavíme o "typických" IT pozicích, jako třeba programátor nebo tester, tak ti lidi jsou droni.
@slanecek: OK, ja to mam jen z doslechu, slysel jsem to od jinych lidi, kteri taky v Cine pracuji a na vedoucich pozicich (konkretne link a link takze to beru, ze to je asi v ruznych firmach ruzne.
@Tomáš Novotný: Ty "nevíš proč"? Proč asi? Investuje.
@dr_chaos: tak Tencent nevím proč ale kupuje hodně podílu Activision,Discord,PUBG společnost,Ubisoft,Riot Games
@Yattaman: Tohle není pravda, vím z vlastních zkušeností (v Číně jsem pracoval v IT). Běžný je režim 9/9/6, což znamená práce od devíti do devíti, 6 dní týdně (pondělí - sobota). Přesčasy se neproplácí vůbec. Průměrně jako zkušený vývojář vyděláš zhruba 20 000 RMB (kolem 66 000 Kč) měsíčně, pokud jsi v tier 1 městě (Peking, Šanghaj, Shenzen), tak o trochu víc (tohle se týká místních vývojářů, já na tom byl líp).
bohemka je nase nejvetsi a nejlepsi studio vubec a porad se drzi.arma nema chybu a podporuje komunitu neskutecnym zpusobem po celou dobu.dayz pres svuj komplikovany vyvoj a spousty chyb je porad bezkonkurecni zalezitost a velky prijem penez.vigor,rikejte si co chcete ale ta hra se zlepsuje kazdym updatem a co tam jsou sezony tak je to pecka.tuhle policejni sezonu to zapnu skoro kazdy den a dam si par her.hlavne kazdym updatem neco pridaji a zlepsi.Ylands se na konzole taky podiva.verim ze jak se dokonci novy engine,ano dayz je vlastne na novym nedokoncenym enginu tak se zacne makat na arma4 a vyjde i konzolova verze.konzole nemaji zadny vojensky simulator a zase prijdou s necim novym.bohemka je proste nase a jsem velky fanousek jejich prace
@MarcusChef: DayZ je hlavně ukázka toho jak lze držet x let hru, která je v nějaké předalfa verzi po technické i grafické stránce.
Arma je skvělá záležitost, škoda že ne na konzolích.
@Herr Flick: Lidi primo v cinskych studiich se spatne nemaji. Podle toho, co jsem cetl uz z vice zdroju, sice prescasy obcas delat musi, ale taky jsou za to kralovsky zaplaceni, protoze Cinan zadarmo nehne prstem. Ne jako v CZ nebo US IT firmach, kde se neplacene prescasy berou jako samozrejmost. Na druhou stranu prave to je asi motivace kupovat firmy v zahranici, kde podobna "rozezranost" nevladne :-)
Jestli jsou tak nezávislé jako Hongkong a Tibet, tak se máme na co těšit.
Bohemka vydává na konzole jen samej odpad. DayZ je neskutečně přehypované nic a i ten Vigor je přinejlepším průměr.
Tak on to asi nebude zadny med byt pak pod cinskym bicem a pracovat 20 hodin denne :( Pod zlutasky bych nechtel makat..
Jo, nikdo studio nekoupil a ta částka taky nesouhlasí
proč by proboha někdo kupoval takové studio za 6 miliard :D :D :D Warhorse se prodalo za 1,1 miliardy, kdo by dával 6 za něco co produkuje jen sračky...