Studio Toys for Bob má vytvářet novou hru Crash Bandicoot
novinka•neděle 5. června 2022•Martin Šmíd•

REKLAMA
REKLAMA
Hodnocení článku
Galerie












Reklama























novinka
Sony v novém videu ukazuje hry vycházející v roce 2026 pro PlayStation 5
novinka
Activision chce do budoucna větší rozmanitost a kvalitu u Call of Duty, nebude točit pouze Modern Warfare a Black Ops
novinka
Bruce Straley odhalí během The Game Awards svoji novou hru
novinka
Zveřejněn trailer k pátému výročí hry Cyberpunk 2077
novinka
Evropská ratingová organizace ohodnotila Assassin’s Creed: Black Flag Resynced
fórum
Playstation 5
novinka
Launch trailer na brzy vycházející retro akci Terminator 2D: No Fate
novinka
Hra The Elder Scrolls V: Skyrim - Anniversary Edition vyšla pro Nintendo Switch 2
novinka
Předčasně zveřejněný box art hry Resident Evil Requiem odhaluje Leona S. Kennedyho
recenze
Thief VR: Legacy of Shadow
Komentáře (7)
crash je pecka.obzvlašt tie tri dieli z ps1.dodnes nechapem ako sa mohlo sony pripravit o exlusivitu pri tejto značke.to malo byt len na playstatione.premna playstation znamenalo tekken,crash bandicoot a rezident evil.to bola svata trojica na playstatione.to bola priama konkurencia mariovy.dovolim si povedat najsilnejšia.
Crashe 1-3 jsem dal uplne na pohodu na platinu, za to ten novy dil jsem dohral taky v pohode, ale ty casovky jsou uplne mimo. Tam jsem poznal uz podle casovky v prvnim levelu, ze tohle mi za ty nervy nestoji
Spyro je lepsi. Vsetky diely na platinu a spomienky ked som mal o cosi menej rokov a hral na ps1. Crash je nemilosrdny v dnesnej dobe. Na druhu stranu by mali aj oni poriesit to ovladanie ked evidentne by si mal doskocit a skoncis v diere. Mohli hru trosku upravit pre novych hracov nech je to pristupnejsie.
Crash 4 byl plus mínus podobně těžký jako původní trilogie, akorát dnešní hráči už nejsou zvyklí na to opakovat stejný level pořád dokola. Očekávají, že budou za svou investici času a peněz odměněni herními úspěchy a trofejemi, což zvyšuje pocit jejich uspokojení a iluzi výjimečnosti. Na tom je postaven dnešní herní marketing. Oproti tomu Crash 4 nutil hráče zdolávat i malé části levelu x hodin a opakovat to třebas 20x. Já hru recenzoval a dokonce i dohrál. Jak jsem se u toho nervoval a stresoval! Dokonce jsem i párkrát vztekle mrštil s ovladačem o zem, a to jinak naprosto nedělám. Když jsem se pak dozvěděl, že většina českých recenzentů vyzkoušela pár levelů a ani to nedohrála, tak jsem si sám sobě nadával, že jsem blbec. Nejtěžší mi přišel ten level, jak se muselo rychle přepínat mezi jednotlivými formami masek, třeba 2-3x během jednoho jumpu. Tam si pamatuju, že jsem to opravdu dělal tak 80x.
Jako chtělo by to milimetrově přesné ovládání pokud to myslí vážně. Tak jako třeba u oriho. Nejvíc to jde poznat u těch bonusových levlu s bednama.
Presne naopak, dohral jsem vsechny dily, ale jednoznacne me dali zabrat 1-3nejvice jelikoz tam ani nevis kam postava skace. It s about time me prislo diky vychytanemu ovladani nejjednodussi a nejsnaze dohratelne. Ale pravda posledni level jsem delal na snad 80pokusu...
Crasha mam rad, ale Its About Time som ani nedohral. Ta hra je taka tazka, ze to ani neni zabava. Z Crasha 1,2,3 mam platiny, ale toto je tazke ako nejaka souls hra.