Konzolista.cz

Destiny: The Taken King

recenzeúterý 22. září 2015Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Destiny: The Taken King
Studio Bungie se proslavilo před mnoha lety akční sérií Halo pro konzole Xbox. Následně se ale domluvilo s Activisionem a začalo pracovat na dalším obřím projektu, který byl pojmenován Destiny. Tato akce vyšla přesně před rokem, přičemž nabídla výbornou kooperativní zábavu, ale mnozí hráči cítili, že obsahu mohla nabídnou o něco více, a některé herní mechanismy nebyly dotaženy, jak měly být. Na to se vývojáři snažili zareagovat dvěma menšími DLCčky, ale hlavně nyní velkým rozšířením The Taken King. Jak se povedlo, vám nyní řeknu, a že je to pořádná jízda, mohu prozradit už nyní.

Testovaná verze: PlayStation 4

Destiny je opravdu zvláštní hra, i když má mnohé chyby a různé nedostatky, donutila miliony hráčů hrát každý den a sebrat i tu poslední exotickou zbraň, která chyběla ve sbírce. Vývojáři z Bungie několikrát na fóru napsali, že ví o nedostatcích a reagují na připomínky komunity, ale potřebují více času, aby mohli vše do hry zakomponovat. Přesně rok po vydání Destiny přišel The Taken King, který na většinu nedostatků rázně odpovídá, a nejedná se jen o značně lépe podaný příběh, ale také byly vylepšeny další herní prvky, které znovu hru dokázaly nakopnout. Je ale třeba říci, že stále si Destiny zachovalo svoji jedinečnou atmosféru, jen nyní nabízí tolik obsahu, že začátečník se v tom všem může lehce ztratit, a co si budeme povídat, občas vše podchytit bude mít problém i fanoušek, který má nahráno v Destiny několik měsíců.

Začnu ale pěkně popořadě, a to příběhem. Pokud jste hráli první DLCčko The Dark Below, tak jistě víte, že na konci raidu jste zabili boha Crotu, někteří i kabelem. Ten měl ale otce, což je pochopitelné, který se jmenuje Oryx. Zabití syna se mu ani trochu nelíbí, a tak se rozhodne napadnout celý Solární systém a najít si vrahy svého syna, ale ono samozřejmě hrozí, že zničí úplně vše, takže musí být eliminován. Ačkoliv je příběh takto jasně daný a svým způsobem lineární, oproti původní hře má ovšem jedno velké plus – je zajímavěji vyprávěn. Pomáhají tomu i filmové sekvence, kterých je docela dost, takže nebudete mít pocit, že vás vývojáři o něco připravili nebo nezodpověděli a zatajili. Navíc všechny postavy podávají slušný herecký výkon, pomáhají vyprávět hodně temný příběh a vůbec vnesou do celého univerza výbornou atmosféru. Příběhová část je opět tvořena sérií několika misí, které vás zavedou nejen do dobře známých lokací, ale také do zcela nové oblasti Dreadnaught. Příběhové mise jsou zábavné, zajímavé a rozhodně nápaditěji zpracované, ale i tak vám vydrží zhruba na čtyři hodinky. Naštěstí nejsou tím hlavním, ale jen takovou přípravou na další obsah.

Už když budete plnit příběhovou část, začnou vám NPCčka ve městě dávat další hromadu vedlejších úkolů – ve hře jich je přes 100, které se rozhodně vyplatí plnit, protože za ně dostanete třeba lepší legendární zbraně, více XPček a vůbec zajímavé odměny, které se určitě neztratí. Navíc řada úkolů, které jsou mimochodem zábavné, rozmanité a je radost je plnit, vede i k exotické odměně, což oceňuji. Velké množství exotických zbraní je hlavně za plnění vedlejších úkolů, takže už nemusíte čekat, jestli vám padnou nebo ne, nyní odměna je jen na vás. Tohle získávání zbraní zábavnou formou považuji za velké plus. Vývojáři navíc do hry začlenili i trochu doposud opomíjenou postavu Gunsmitha, který už nenabízí jenom náboje a slabé zbraně. Jde u něj za plnění lehkých úkolů skrze testovací zbraně levelovat, za což budete dostávat další úkoly, ale hlavně třeba za třetí level u každé třídy je pěkná exotická odměna, kterou určitě budete chtít. Jen je možná škoda, že třeba scoutku pro Warlocka nemůže nosit Titán. Více začleněny do hry byly i další NPC postavy ve Věži, ale také na Reefu, takže tady určitě spokojenost, navíc vývojáři hromadou vedlejších misí napravili nedostatečný obsah a neustálé grindování, alespoň tedy není tak okaté, jako bylo.

Hráči se před vydáním ptali, jestli přinese The Taken King nějakou novou planetu. Nakonec žádnou nepřináší, ale nahrazuje to vše výbornou novou lokací Dreadnaught, která má parádní design. Navíc oproti ostatním lokacím na Zemi, Marsu nebo Měsíci není tak prázdná, protože kromě klasických Patrol má spoustu dalších aktivit. Jednak nabízí těžké výzvy Court of Oryx, které jsou takové menší arény, ale také hromadu zamčených beden, skrytých míst a dalších tajemství, které během prvních pár dnů nemáte šanci všechny podchytit. Takto nějak měly být tvořeny i původní lokace, protože zde máte důvod se na Dreadnaught neustále vracet a prozkoumávat ho.

Pro The Taken King byly připraveny tři nové Strike mise. Dvě se odehrávají v nové lokaci Dreadnaught, třetí na Zemi. Už před vydáním vývojáři říkali, že tyto Strike mise budou tak trochu jako raidy pro tři hráče, a určitě nelhali, protože vyžadují rovněž sehranost týmu, a na finální bosse je nutné se podporovat, protože prakticky není kam se skrýt. To je obrovská změna oproti předchozím Strike misím, kde bylo možné se zakempit a bosse ustřílet, zde taková taktika možná není. PlayStation verze Destiny pak obsahuje i čtvrtý Strike, který je dle mého názoru nejlepší/nejpropracovanější a nejvíce dělaný na sehranost týmu, protože se v něm musí nosit speciální koule, aby se otevřely dveře dál, navíc finální boss je nejvíce zákeřný. Nové Strike mise se vývojářům hodně povedly, navíc nezapomněli ani na ty staré. Některé starší Strikě mise byly upraveny tak, aby na každý průchod měly trochu jiné protivníky. Někdy jsou v nich Vexové, jindy Takeni a tak dále, takže průchod by nikdy neměl být stejný. Samozřejmě, ne všechny Strike mise modifikátory mají, což je možná trochu škoda.

Mnohé hráče Destiny zklamalo, když Bungie nepřineslo s druhým DLCčkem nový raid. V rozšíření The Taken King ale nechybí, jmenuje se King's Fall, a už nyní mohu říci, že jde o nejdelší a hlavně nejlepší raid, jaký Bungie zatím připravilo. Vývojáři skvěle zareagovali na zpětnou vazbu od hráčů, kteří si přáli, aby nový raid byl podobný hlavně tomu prvnímu Vault of Glass, měl spoustu tajemství a prostoru k prozkoumávání, zároveň byl ovšem pořádnou výzvou. Tou skutečně je, protože pokud nemáte dobře sehraný a sestavený tým šesti hráčů, prakticky nemáte šanci ho odemknout, v jednom ho opravdu tentokrát neprojdete, a dost možná ani v pěti, šest hráčů je povinností.

Raid by se dal rozdělit prakticky na dvě části. Tu první tvoří překonávání skákacích pasáží, které jsou i tak trochu hádankami, hledání bedniček a vůbec odhalování, kde se to nacházíte, přičemž budete rádi, protože design je jednoduše fenomenální. Druhou část, tu nejtěžší, tvoří bossové. Těch je v raidu několik, přičemž každý vyžaduje maximální soustředění celého týmu, a neustálou komunikaci. Na tyto silné protivníky vždy platí jiná taktika, přičemž se dá říci, že u každého prosedíte několik hodin, než se sehrajete a zažijete si mechanismy, které musíte zrychlit a hlavně zautomatizovat. Na začátku může být frustrace, ale po každé porážce bosse nastane obrovské uspokojení a velký křik, navíc raid dokáže slušně odměnit, nejen shardy, ale také brněním a zbraněmi s pěkným designem, které pochopitelně zvednou light level, čímž se připravíte na finální střetnutí, v němž je opravdu malý prostor pro jakoukoliv chybu. Zde platí, že tým je tak silný, jako jeho nejslabší článek, a to může být někdy problém. Nový raid se vývojářům z Bungie každopádně opravdu povedl, je pořádnou výzvou a udrží pozornost hráčů po následující týdny, a to nemluvím o hard obtížnosti, která teprve vyzkouší, jak je kdo dobrý.

Z předchozích řádků je jasné, že vývojáři opravili velkou bolístku původního Destiny, a to je nedostatek zajímavého end game obsahu. Další bolístkou byl levelovací systém, který byl hodně závislý na tom, jestli hráči padl v raidu lepší kus brnění, což kolikrát trvalo i několik týdnů. Někdo se obléknul za dva raidy, jinému to trvalo při smůle klidně i dva měsíce. Nyní se leveluje klasickými XPčky, Light level pochopitelně zůstal také zachován, ale je samostatným ukazatelem. Nyní jeho výše záleží na tom, jak dobré máte nasazené zbraně a oblečení (nově se počítají i Ghosti a speciální Artefakty). Proto se vyplácí hlavně na začátku nasazovat vždy to nejlepší, protože podle Light levelu vám následně padá lepší a lepší vybavení. Dosáhnout Light levelu, abyste se třeba podívali do raidu, zase tak těžké není, zvláště když emgramy padají ve velkém množství, ale je samozřejmě nutné počítat s tím, že Oryxe na 290 light jen těžko upižláte. Nový levelovací systém se mi docela líbí, je rozhodně spravedlivější pro hráče, kteří Destiny hrají pravidelně. Další nedostatek si tedy můžou vývojáři odškrtnout.

Už během oznámení jsme se dozvěděli, že každá postava dostane novou podtřídu, aby se oživila hratelnost. Titán nyní může házet silná ohnivá kladiva, která prakticky zničí vše, co je v dosahu. Warlock má zase silné blesky, a Hunter voidový luk, kterým zpomalí protivníky, ale hlavně díky tomuto umí generovat velké množství orbů. Hodí se tedy hlavně do raidu a dalších kooperativních činností, do PVP je to už slabší. Nové podtřídy jsou dle mého názoru povedené, líbil se mi hlavně solární titán a jeho drtivá síla.

The Taken King přichází prakticky s kompletně novými zbraněmi a brněním, ať už se jedná o zelené, modré, legendární či exotické kousky. Toto má za následek to, že veškeré staré vybavení z prvního roku je prakticky k ničemu, protože pokud chcete nahnat light level, musíte se ho vzdát. Ano, ztráta Fatebringeru, Black Hammeru či Gjallarhornu sakra mrzí, někteří hráči bez těchto zbraní přistanou tvrdě na zem v prvních dnech, ale dá se na tento fakt rychle zvyknout. Je ale třeba dodat, že vybavení z prvního roku je pořád použitelné ve starých raidech a dalších starších aktivitách. Zatím mohu hodnotit jen několik nových legendárních zbraní, líbí se mi třeba scoutka od Dead Orbitu s explozivní municí (určitě si ji kupte), případně špatné nejsou ani nové zbraně z raidu, ať už jde o raketomet nebo Fusionku. Samozřejmostí jsou i nové exotické zbraně, skvělý je třeba samopal Zhalo Supercell, vytvářející mezi protivníky blesk, případně sniperka Hereafter oslepující protivníky. Samostatnou kapitolou jsou pak meče, které je možné použít místo raketometu nebo těžkého kulometu. Po prvních rozpačitých dojmech jsem si tuto novou zbraň zamiloval, protože je nejen silná, ale vydrží vám o dost déle jak raketomet, protože máte hned 56 seků, s exotickým kouskem ještě o 20 více. S takovou silnou zbraní už dokážete udělat pořádnou paseku.

YouTube video: YouTube video player

Zvednout na rok dva jdou i některé starší exotické zbraně a některé oblečení, ale ne všechno. Vývojáři ovšem už nyní říkají, že časem zvednou další exotické zbraně, všichni se nyní modlí asi za Gjallarhorn, tak uvidíme. U zbraní je třeba zmínit povedený systém vylepšování, díky němuž můžete zvedat útočnou sílu. Máte třeba exotickou/legendární zbraň s útokem 280, ale pokud vám vypadne modrá zbraň na 295, můžete tu exotickou zvednout o několik bodů. To samé pochopitelně platí i u oblečení.

Nedílnou součástí Destiny je i speciální obchodník Xur, který do druhého roku startuje s několika změnami. Pořád nabízí každý týden nějaký ten kus exotického oblečení pro každou postavu, se statistikami druhého roku, ale už negarantuje, že přinese exotickou zbraň. Místo ní může mít exotické emgramy, které ovšem mají jen zbraně z prvního roku, aby si hráči mohli doplnit sbírku. Daleko zajímavější je koupit speciální mince, které dávají šanci na vypadnutí exotického emgramu z bosse. Třeba já jich nakoupil asi 30 a u v posledních dnech hodně navštěvovaného Gate Lorda mi vypadly všechny nové exotické zbraně, které padnout mohou.

Zatím jsem zmiňoval jen PvE obsah, kterého je opravdu hromada, ale vývojáři z Bungie nezapomněli ani na oblíbenou PvP část. Samozřejmostí je několik nových map, které mají slušný design, jen je třeba si na ně chvilku zvykat. Líbily se mi i nové herní režimy, hlavně Rift, v němž musí jeden hráč zabrat kouli a odnést ji na stanoviště protivníků, což je taková vylepšená obdoba klasického CTF. Špatný není ani režim Mayhem, v němž se rychle nabíjejí Superky, ale je jasné, že je určen hlavně pro vyblbnutí, než nějaké velké soutěžení. Vývojáři připravují ohledně PVP do druhého roku i další novinky. Brzy se vrátí oblíbený režimy Trials of Osiris, stejně tak Iron Banner. Oba budou mít kompletně nové oblečení, zbraně a další odměny, které bude možné vyhrát. Termín spuštění zatím oznámen nebyl, ale bude to brzy.

Vizuální zpracování se oproti původní hře moc nezměnilo, samozřejmě nová lokace vypadá nádherně a raid má spoustu pěkných efektů, ale rozhodně neohromí. Plusem ovšem je, že jsem se nesetkal s žádným propadem frameratu, vše jede parádně na 30fps, takže nic neruší od plnění úkolů, případně raidu. Co musím pochválit, tak je hudební doprovod se spoustou lehce zapamatovatelných skladeb, který navozuje velmi dobrou atmosféru, trochu jinou oproti původní hře, ale určitě věci jen pomáhá.

Někteří fanoušci Destiny zlomili nad hrou už hůl, zvláště po druhém DLCčku, které je nedokázalo uspokojit, a faktu, že si Bungie řeklo za The Taken King dost vysokou cenu. Jak se ale ukázalo, ta je opodstatněná, protože rozšíření přináší dost možná více obsahu, jak původní hra, navíc bude bavit, ať už to budou příběhové mise, postraní úkoly, kterých je hromada, a samozřejmě nový raid, případně multiplayerové režimy. The Taken King je dost možná nejlepší rozšíření pro hru ve videoherní historii, těžko se dá označit jen za pouhé DLCčko. Určitě byste měli dát Destiny druhou šanci, litovat nebudete. The Taken King je sakra dobrá omluva za slabší začátek.

REKLAMA

Hodnocení článku

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (69)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
djxtacy
djxtacy #deejay
👍1

Tak já taky přihodím svou trošku do mlýna :-) Destiny mě moooc baví od začátku co jsem ji začal hrát. A bohužel taky souhlasím s Conanem, Bossem a dalšíma, že to co udělali teď tak je facka a výsměch všem co to hráli (a samozřejmě platili) od začátku. Počítejme: hra mě stála 1600kč a dalších 1000kč DLC. Takže teď je to 2600kč a to mám za další DLC dát 1200kč??? A ten kdo si to koupí až teď tak má za 1800kč vše :-( Bohužel je to fakt nahouby a samotnýho mě to hodně naštvalo - proč nezvýhodnili hráče, co už mají vše koupeno??? To je i důvod proč jsem zatím Taken king nekoupil. Bohužel ten problém je jinde... My tady brečíme nad cenama, ale to je opravdu pouze náš (rozuměj český) problém. Ty ceny totiž vychází z přepočtu z eura a v tom je problém. Cenotvorba neprobíhá s ohledem na naši malou zemičku a na naše platy a ceny. Ty ceny v eurech jsou pro němce, angličany.... a oni brečet nebudou, protože pro běžnýho němce je nějaqkých 40 éček pár drobných, nad kterýma se nebude nijak divit a prostě si to koupí. Přesně tak mě to i řekl kamarád, kterej v německu už nekolik let žije a pracuje. Že uplně přesně chápe, jak je to u nás, však tady žil a kdyby tu byl, tak by se sakra rozmýšlel to koupit, jelikož by měl další spoustu výdajů a musel by ty peníze někde uškudlit, a není to málo. Ale teď žije v německu a tahle částka v eurech pro něj není nic podstatnýho (a to je normální dělník, žádnej manažer...). Takže ač je to fakt napytel a i mě to strašně štve, tak bohužel na naše nářky nikdo nikdy reagovat nebude. na Vině je cenotvorba, kdy se pro nás dělají ceny pouhým přepočtem z eura a nepříhlíží se k tomu, jaká je naše kupní síla a schopnost. Takže jediný, co nám zbejvá, tak bejt naštvaní, ale to je tak jediný - chceme li hrát, musíme to zaplatit. Když to pár čechů nekoupí, tak to nikdo z vydavatelů nepozná a nijak je to neovlivní. A němec či američan při svých příjmech nikdy brečet nad cenama her či dlc a mikrotransakcema nebude. Omlouvám se za tento "román", ale jelikož už jsme to mockrát probírali u hraní na PS4 v party, tak sem si řek, že možná i tady by to mělo zaznít. Na závěr přeju všem pevný nervy a spoustu zábavy za naše těžce vydělaný korunky

jarda85
jarda85 #PS4
👍3

já neměl výpadek ani najednom ani nepamatuju a to teď hraji prakticky nonstop . jinak trochu chápu lidi co si nekoupili DLC a chtějí hru hrát, ale vlastně tam nemají co hrát, ale nadruhou stranu jestli chcete tuto hru hrát tak ta investice se dle mého vyplatí....

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍2

Výpadky PSN? Já hraju hodně, neměl jsem minulý týden ani jeden . Škorpil hate jede.

El_Scorpio
El_Scorpio #PS3 4ever
👎3

Downdetector zverejnil rebricek stranok, ktore mali najviac vypadkov za minuly tyzden. PSN - 2. miesto, Destiny 10. miesto. Hlavne, ze sa plati povinne PS+ a drahe DLC, ved ako krasne sa o hracov staraju...

Permon
Permon #PC+X

Popravdě nad DLC jsem taky už neuvažoval, ale nakonec jsem do toho šel a je pravda, že už 14dní nehraju nic jiného a hru si parádně užívám. Dílem za to samozřejmě může i to, že je s kým hrát. Polovina lidí ve freindlistu hraje jen Destiny. Takže za ty peníze si tu hru opravdu užiji.Ovšem už jen z principu mě cenová a DLCčková politika vydavatele nechutně vytáčí a nemůžu to zkousnout. Tudíž další expanze Destiny už hodlám ignorovat a kupovat je nebudu.

gumos22
gumos22 #Učitelskej
👍3

Bossi, když člověk tehdy při vydání destiny uvažoval aspoň trochu chytře, tak si koupil základní hru, která aspoň mě vydržela několik měsíců, a když viděl cenu těch DLC, tak pak ten základ prodal a čekal na komplet edici za 1500 Kč. Díky tomu mi postava zůstala, takže jen pěkně pokračuji v DLCčkách, nemusím hrát od znova a navíc za ty prachy je to fakt pohoda, když toho nabízí tolik. Takže je to prostě jen o to, kolik peněz jim chceš dát. A to, že když si to koupíš po půl roce, tak už to nebudeš mít s kým hrát je blbost. Destiny hraje neskutečně moc lidí a když někoho poprosíš, tak tu kampaň s tebou rád projede, ikdyž ji už jednou hrál, klidně mu tam může vypadnout nějaká lepší zbraň, takže motivace tam bude a nebo ti prostě jen tak pomůže. Tohle snad platí pro všechny hry ne?

raw007
👍1

Já pořád nechápu proč se tady spousta lidí pořád rozčiluje nad cenou a nad tím že za to prvně dali 2,5t a nestálo to za ty prachy a teď maj dávat dalších 1,2t atd.Copak vás někdo nutil předobjednávat tu hru a ještě navíc s pasem? Já sem napřed hrál demo zjistil sem že mě to baví a až pak koupil hru v akci za litr.. mám i ostatní DLC a nelituju těch penez za tu zábavu s kámošema. Ten kdo nehrál Destiny a koupi si teď tu legendární edici za 1,6t tak já mu to rozhodně nezávidím, protože si neužije hru která byla úplně jiná v Y1 a ty začátky v raidech, stary exotiky atd..

CaJTeeKaNee

Já bych tu edici se včemi dlca zakládní hrou koupil z fleku, jelikož to je dobrá cena, ale nemám to s kým hrát a nemám momentálně zaplacený ps plus.

karty-09

Kluci na jednu stranu mate pravdu s tema penezma. Takovy obsah co ma ted destiny meli hry driv. Ale hold platte no. Jako nove dlc jsem koupil a jeste sem ho nezapnul pac pulka lidi se na to vys..... a uz to neni ono a vetsinou to nemam s kym hrat. Jedine ze by me kachlo vzal do party 😂😂

bosshunter78
bosshunter78 #Sony.Ms.N.
👍1

Ještě bych rád upozornil na dle mě NEJvětší slabinu Destiny ,kterou krásně popsal Jarda85 ve svém posledním odstavci, kde píše že až si to někdo (vlastně třeba já) koupím , třeba po půl roce ,dostanu "trošku" zábavy ,protože to nebude s kým hrát - to je přesně ono ,proč ty s prominutím Kur.. nepoladí hru tak, aby nás všechny mohla bavit neustále ??? To je to tak težký ??? Já bych řek že není, jen chtít jít do toho pro hráče a ne jen vydírat a předražovat a to za cca 1200 korun budu mít půl roku zábavy byť třeba megakaždodeně intensivní ?? Ta hra má při tom potenciál daleko větší než to co máme naservírováno . Já každopádně nad hrou hůl nelámu dlc hned jak poleví koupím ale nehodlám to podporovat za tyhle ceny.

bosshunter78
bosshunter78 #Sony.Ms.N.
👍4

Jarda 85 neber to jako rytí ,ale do Destiny zase tak často DLC nevychází , co se podpory týče tak by se od MMOček Destiny mohlo učit co to je podpora , i když zase musím uznat že Destiny není plnohodnotné MMOčko ale spíš takový hybrid (nic z toho co sem napsal neznamená že není kvalitní nebo zábavný) ale předražený totˇmůj názor . To že je to přinejmenším podivná politika zaznívá napříč světem , například ochuzení od obsahu ,který jsme si už zaplatili, mohli by jsme si ho i zatím bez nákupu dlc užít a cože ?? Ono to nejde ?? Proč ?? Protože jsem si nepořídil za 1200 Kč dlc ?? No ,ale já za to vypláz cca 2500 tak proč mám být za ty prachy o něco okradenej ?? Sorry ,ale za mých cca 25 let co se věnuju hraní her se mi tohle stalo poprvé ,že by mě někdo okrouhnul za to co jsem si zaplatil, a umožnil mi znovuhraní za nemalý poplatek. Hra je to pecková a chytlavá ale myslím že kdyby politika tvůrcu místo - málo za hodně přehodnotili na - více, nebo častěji za míň by hře značně prospěla.

lOGistic
lOGistic #Genius

Můj friend list vypadá taky nějak podobně. 95% lidí v Destiny, zbytek v Diablu :-)

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👍2
👎2

Muze to mit sebelepsi obsah - ted uz je pozde ... Pravda je takova ze to mrte klanu v kuli Bungie politice rospustilo ... Hrat hru kde se jde at uz levelem ci obtiznosti nahoru a vse ze prachy - je to jen sprosta kupovacka obsahu furt dokola a tohle je hlavni duvod proc lidi od Destiny odchazeji ... Meli dat mesicni poplatky a byl by klid ...

jarda85
jarda85 #PS4
👍8

tvl hoši nechápu proč Vám ta hra tak leží v žaludku? jako je pravda že cena byla vysoká, ale je taky pravda, že stojí za každou korunu, kdykoli hru zapnu tak tam mám 50 -60 lidí co to hrají a až kolem druhé hodiny hraní to klesne na 30 a nikdo z nich nelituje jediné koruny co za to dal .... takže nemá cenu to porovnávat s čímkoli jiným, ať už z WoWkem nebo ze starými hrami. všichni co toto DLC kritizujete jste ho ani nezapli a jenom tu hejtujete, dáváte si tu palečky nahoru a myslíte si jak jste nad bungie vyhráli, že jste je nepodpořily. My ostatní si užíváme tohle skvělé DLC.....Tohle DLC je hodně CO-OP, takže až si ho za půl roku nebo rok koupíte o pár korun levněji tak Vám dá jen trošku té zábavy, v které v ní je. protože ho nebudete mít s kým hrát a my ostatní si budeme užívat nový obsah nebo jinou hru ...

bosshunter78
bosshunter78 #Sony.Ms.N.
👍7

.....vocasoviny , pravda je že rovnice cena - obsah je neúměrná, zvlášť když třeba teď jsou na store akce , že za cenu tohoto dlc si člověk může klíďo koupit 5 !!! pořádných her ,které nám asi přinesou zábavu na rozhodně delší dobu nežli toto ,zvlášť lidi co na tom leží a po měsíci intensivního paření nebudou mít do čeho píchnout. Až to sleze dolu rád koupím ,přiznám že mě prsty svrbí , ale zvítězil zdravý rozum, za tuto cenu ne , ať je to jakkoliv dobrý.

ConanVJ
ConanVJ #P3D BEST!!
👍7

Kachlo ono koupit si tři podělaný vocasoviny za pětikilo, když máš vše ostatní zadarmo, je fakt frajeřina .....

Víc jak 600 za to fakt nedám a to může být fanboy recenze jaká chce :D

Nos4a2
👍6

IOGistic ospravedlnovat vysokou cenu tohoto dlc, aby meli na provoz serveru, TO je naivni

Nos4a2
👍3

Vsak ja jsem daval taky priklad. Zatimco v bazenu, stejne jako v Destiny, znas po par tydnech kazdy cterecni metr a pak uz plaves jenom tam a zpatky. Tak ve wowku si musis vybrat dovolenou na nekolik mesicu jen abys zmapoval pobrezi. A cenove (za ten jeden rok) jsou na tom stejne. Z hlediska obsahu ani nahodou. To je jako srovnavat vesnici Horni Dolni s Mexico city.

lOGistic
lOGistic #Genius
👍1

Pointa toho je samozřejmě také v tom, že někdo provoz Destiny serverů platit musí a je naivní si myslet, že prodej základní hry by to utáhnul....

Nos4a2
👎2
👍1

Naivni je srovnavat Destiny s WoWkem. To je jako srovnavat bazen za barakem se Stredozemnim morem.

meidevil
meidevil #MrJelly77

coklo: z truhel ne, doporučuji si vzít ghosta a trpělivost

coklo
coklo #Gamer

Muzete mi nekdo poradit...Delam posledni cast exotycky bounty na mec.Mam sbirat filaments na mesici.Pada ta sracka i z teuhel nebo jen z toho co se vali na zemi?Slusnej voser to je teda.Dik

lOGistic
lOGistic #Genius
👍5
👎2

Ta negativní debeta o ceně je trošku naivní. Je třeba si uvědomit, že Destiny je online hra bez měsíčních poplatků. V takovém WoW hráči platí měsíčně nemálo za to, aby mohli hrát a čas od času poměrně hodně za to, aby měli co hrát.

Vzhledem k tomu, že na začátku tvrdili, že tu s námi bude Destiny minimálně deset let, tak si ještě připravte hodně peněz :-)

Acemax67
Acemax67 #VYDIS

Jardo diky moc...ja sem si myslel, ze v klasickych modech to nebude mit smysl, Iron a Osiris je jasnej, ale to sem snad nikdy ani nehral...diky moc

jarda85
jarda85 #PS4
👍1

acemax67: pokud by si chtěl hrát i iron banner nebo osiris tak si ho kup jinak to nemá asi cenu, ale zase za těch pár coinů bych si ho koupil i tak ...

Acemax67
Acemax67 #VYDIS

kamaradi zeptam se jako blbec:) pokud bych chtel Hawkmoon jen a pouze pro PvP a mam ho v Y1 verzi, ma pro me smysl kupovat ho ve verzi pro Y2 u Xura, nebo se to v PvP proste nijak neprojevi ve smyslu dmg atd? diky moc....

gumos22
gumos22 #Učitelskej

V tomhle máš pravdu, taky jsem čuměl, že všechny ty daily striky apod. jsou vlastně z taken kinga, takže kdo si ho nekoupí, tak má hru dost polovičatou. Nicméně celý komplet za 1500,- není tak zlý.

touchmud
touchmud #made4game
👍3

Musím říci že mě především fascinuje jiná věc:

"Someone who’s been playing Destiny since day one will have paid around $100 or £100, depending on where they are, for the content that now functions as an effective demo. Worse, if they paid that and decide not to buy the Taken King, the base game has had content removed in the runup to the expansion: high level strike playlists, as well as a number of side quests and other activities, are now only available to those with the latest expansion."

Ať už ta hra je sebelepší, přijde mi, že to jak se v Bungie zachovali vůči těm, co si DLC (s vyšší cenou než je zvykem) nepořídili je věc, která se zkrátka nedělá. U online her je zvykem, že expanze obsah přidává, místo aby ho odebírala. Přijde mi to hodně nefér.

Skurveny_Playstation
Skurveny_Playstation #💩NADVLADA

@Algeroth na disku zakladna hra, potom tahat update cca 18GB.

Skurveny_Playstation
Skurveny_Playstation #💩NADVLADA

@Lordkarl na disku je zakladna hra a potom jeden kod na vsetky 3 DLC

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články