Naoki Yoshida znovu zopakoval, že by si přál vidět Final Fantasy XVI na konzolích Xbox
novinka•čtvrtek 3. října 2024•Martin Šmíd•

REKLAMA
REKLAMA
Hodnocení článku
Galerie












Reklama























novinka
Při autonehodě zemřel Vince Zampella, tvůrce Call of Duty
novinka
Hororová akce Cronos: The New Dawn dostane začátkem příštího roku lehčí obtížnost
novinka
První trailer na film The Odyssey režiséra Christophera Nolana
novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
novinka
Oznámena akční RPG hra GACHIAKUTA: The Game
novinka
Další Zelda by mohla mít některé prvky spin-offu Hyrule Warriors: Age of Imprisonment
recenze
Sleep Awake
fórum
Arc Raiders
fórum
Think before you sleep
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
Komentáře (14)
@stillalive: Pokud by chtěli podporovat kreativní herní tvorbu, tak je jedině dobře, že si XVI nekupují 👍
Je dost velká škoda jak celou platformu XBOX potápí sám Microsoft nepříliš ideálními podmínkami pro vývojáře. Final Fantasy XVI bych si přál vidět na vícero platformách. Pokud máte PC za 99k s RTX4090, můžete si tu hru užít v luxusní obrazové kvalitě někde kolem 100fps, viděl jsem, vypadá to úchvatně, hýbe se to úchvatně i když pořád ne v nativním 4K, ale s DLSS a stejně si to na PC koupilo promile vlastníků herních PC. Tak mi nepřipadá, že by PC trh podporoval kreativní, herní tvorbu.
Každopádně i když to na Xbox udělají, kolik potenciálních zákazníků si to opravdu koupí? Když PC komunita, mnohem, mnohem větší než na Xboxu, ignoruje umění.
@AsuraCZech: Pro XBox/Microsoft by momentálně jen stačilo pohlídat si stav her a jejich obsah, zaručit, že všechny hry nepůjdou hned do Gamepass a vypráskat ven z oken každého kdo má co dočinění s DEI a celý tenhle oddíl vymazat z jejich historie. Už jen to by je vyneslo do výšin.
Bral bych to všema deseti, aby Sony musela zase šlápnout do pedálů a získat si fanoušky zpět, to by byly žně teprve.
@Napumpovane cecny 🏋♂️: Věř, že bych si nepřál nic víc než kdyby MS dokázal comeback a byl opět konkurence schopný a Sony dostala pořádně přes prsty i projela generaci, jako tehdy s X360 kdy se sakra museli snažit. Sice je tu Nintendo ale to si jede svoje a jde mimo tradiční konzole.
Prostě bez pořádné konkurence vidíme jak to vypadá a bude to jen horší.
Možná si taky přečet tu otázku Microsoftu ohledně (ne)vydávání her na jejich platformu, tak se slitoval.
@AsuraCZech: nestras 😀
link
Čistě v rámci her, co nevyšly na konkureční PSko, bych řekl, že nejlepší byl první Xbox. Namátkou třeba Riddick, Jade Empire, Kotor...
@mnaca: Tak to rozhodně, obě značky měli potenciál na sérii. Je smutný, že vrchol MS co se Xboxu týká zůstane asi u X360, měli takový neskutečný potenciál a stačilo jen pár jiných rozhodnutí a mohli být dnes naprosto někde jinde. My hráči jsem tím hrozně utrpěli a lituji, že člověk nemá šanci navštívit nějaké alternativní reality :D
@mnaca: Za to si ale MS může bohužel sám, Lost Odyssey a Blue Dragon byly skvělé hry ale očekávat, že si kvůli dvěma hrám hned poběží tehdy každý fanoušek JRPG koupit X360 bylo naprosto naivní. MS postrádá trpělivost, pokud chtěl víc prorazit na asijský trh a získat fanoušky tohoto žánrů, měl tehdy šanci a měl prostě v tom pokračovat dál, podpořit vývoj dalších her, vybudovat si u hráčů podvědomí že tam tenhle žánr taky má své místo. Jenže po dvou vlaštovkách to zařízly, protože není zájem ale jak by mohl být, když si nevybudují zázemí.
Tohle taky není terno a to bylo v gejmpásku.... link
čo to mele prdola. však xbox s to predsa nedá. či? predsa všetci vývojari to tvrdia aspon podla poníkov.
PC fakt moc nepomohlo, ty cisla tam jsou chabe. Dalo se to vsak ocekavat, na Xboxu to nebude jine. SE si bude muset priznat, ze ta vec takovej tahoun neni, ty ocekavani je potreba trochu snizit. Mozna by to mohlo byt v budoucnu lepsi na Nintendu.
@Kainé: Navíc když podle SE měla slabé prodeje na PS5, či PC, tak těch pár kusů na Xboxu to fakt nevytrhne. 😅
" Hra Final Fantasy XVI nejprve vyšla pro konzoli PlayStation 5, nedávno se dostala na PC, kde ovšem o ní nebyl příliš velký zájem, alespoň dle úvodních čísel na Steamu."
Ano, ty čísla nic moc, ale když tomu dáme kontext, že to mělo skoro dvakrát větší peak než Final Fantasy VII Remake a obecně dost podobná čísla jako GoW: Ragnarok, tak to asi není zas taková katastrofa.