Square Enix: S Final Fantasy XVI se nám povedlo oslovit nové hráče
novinka•úterý 16. dubna 2024•Martin Šmíd•

REKLAMA
REKLAMA
Hodnocení článku
Galerie












Reklama























novinka
Při autonehodě zemřel Vince Zampella, tvůrce Call of Duty
novinka
Hororová akce Cronos: The New Dawn dostane začátkem příštího roku lehčí obtížnost
novinka
První trailer na film The Odyssey režiséra Christophera Nolana
novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
novinka
Oznámena akční RPG hra GACHIAKUTA: The Game
novinka
Další Zelda by mohla mít některé prvky spin-offu Hyrule Warriors: Age of Imprisonment
recenze
Sleep Awake
fórum
Arc Raiders
fórum
Think before you sleep
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
Komentáře (5)
@Král Jelimán: 18. 4. má vyjít poslední patch pro PS5, Joshi-P říkal, že by patch trochu mohl FPS upravit, ale nemáme očekávat něco velkého. Já očekávám, že se to nezmění vůbec :D. Od launche neopravili obrazovou kvalitu zmršeného upscalingu ani FPS.
VRR ti nepomůže, když to padá pod hranici VRR a tvůrci neimplantovali LFC.
Tak né asi když těm starým XVI sere do ksichtu.
SPOILER!!!
To je dobře, každá značka potřebuje růst a získávat nové fanoušky. Osobně bych XVI vytkl jen tři věci, obtížnost a tady by stačilo jen kdyby se ta nejtěžší neodemykala až s dohráním, pak příběh, který po slibným začátku sklouzne dost rychle ke generickému JRPG story o tom jdeme kuchnout "boha", a nakonec tristní postavy, jako fakt jsem obracel oči v sloup jak jsou ty postavy charakterově ploché, stereotypní archetypy jak z průměrného anime 80 let, a Dion s Cidem to bohužel sami neměli šanci utáhnout.
Přesto, u hry jsem se jako takové bavil, svět se mi líbil, ale největší síla je v těch kajdžu soubojích 😁 Tam jak začala hrát hudba ve spojení s děním na obrazovce, to byl virtuální adrenalin na 1000%. Ve výsledku to není nejhorší FFko, jen bohužel mělo potenciál patřit mezi ty top, kdyby to psal někdo schopnější.
@touchmud: ducha série to má, jen za mě nezvládli tu obtížnost. Ten combat byl ze začátku tak extrémně nudný, že jsem jsem s tím měl chuť opakovaně seknout, ovšem po odemčení všech Eikonů a na hard je to úplně jiná písnička. Nevyvážená až casualní obtížnost a pacing velký kámen úrazu u XVI.
Já osobně bych prosil remaster XV, tak nějak bych si to časem ještě dal jednou, nedávno jsem to zkoušel, ale jsou tam velké limity v technické stránce díky PS4. Stačila by mi úroveň PC verze.
Dohrál jsem, z počátku se mi to hodně líbilo, ale musím přiznat že k dohrání jsem se nakonec trochu nutil. Není to špatná hra, jen pro mě trochu postrádala ducha FF série. Teď jsem po 100h dohrál příběh FFVII Rebirth a to bylo něco úplně jiného. Zapamatovatelné postavy, různorodý svět, humor. FF XVI se na můj vkus bralo moc vážně.