Konzolista.cz

Sony připravuje další nádhernou akční hru pro PS3

novinkastředa 9. září 2009Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Sony připravuje další nádhernou akční hru pro PS3
Killzone 2 patří v současnosti mezi nejlépe vypadající střílečky. Na jaře se jednalo určitě o velký hit, který ukázal možnosti konzole Playstation 3. Protože je Killzone 2 minulostí, začala Sony s blíže nespecifikovaným studiem vytvářet další akční hru, která má Killzone 2 po grafické stránce porazit. Alespoň to prozrazuje profil vývojáře SCEA, Su-Cheng Wu. Ten na něm tvrdí, že v současnosti pracuje na texturách tváří postav v připravované AAA FPS hře pro PS3. Při práci používá MVP, který je používán pro zachycení co možná nejrealističtější lidské tváře. Nyní tak můžeme spekulovat, o jakou hru se jedná. Určitě velkými kandidáty jsou pokračování her Resistance a Killzone.
Zdroj: n4g
REKLAMA

Hodnocení článku

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (40)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
deV
deV #No Escape

digi: V tom případě by to chtělo příště uvést jakou část hry vlastně hodnotíš, protože to v Tvém postu jaksi chybělo.. Jak jsem již psal, s hodnocením singleplayer části souhlasím, tam není lautr nic nového, natož revolučního, ale tato debata je od začátku hlavně o inovacích, takže o MP části hry, kterou si nehrál, takže nemůžeš hodnotit..

Jinak opravdu nechápu význam Tvého souvětí, kde o sobě tvrdíš, že je jedno co kdo hraje, poslouchá atd. Tohle je snad naprosto jasné, že dospělému a rozumnému člověku již nějaké škatulky nic neříkaj ne? Vikdíš někde v mém příspěvku, že bych nějak škatulkoval? Naopak jsem uznal, že CoD má daleko větší základnu hráčů a velmi dobře hratelný a návykový MP ( leč postavený na 10 let starých principech - ale koho to zajímá, když to funguje tak jak má a hlavně to baví ). Já stále jen reaguji, na neodůvodněné "haterské" kecy, že KZ2 nepřišel s ničim novým a že po vydání MW2 po něm neštěkne ani pes.. Těch psů bude rozhodně o něco míň, ale štěkat budou stále a o to víc na hlas :)

POciSEM
POciSEM #DooM 3

Tak single me v KZ bavil hodne,multak je s pribejvajicima zkusenostma cim dal tim vic trapnejsi.U FC je to skoro stejny jenom me sere ze nez se rozkoukam tak kick.U me vede to COD 4.A k clanku,nebranil bych se nejaky novy znacce.prece jenom ty kecy ze dneska ty hry zdimou 100% vykonu sou trochu prehnany

digishit
digishit #digishield

deV: jo vždyť jo soudim single, mulťák jsem zavrhnul, protože jsem na něj neměl po singlu vůbec chuť. Mě je jedno co si hraješ, je mi jedno co si hraje každej, stejně jako je mi jedno co poslouchá, na co se dívá, jak vypadá, jakej má účes ... [s1]

Banan

Jsou to snad tvoje peníze ? Tak proč křivdit hře, že vývoj stál 3x více ? Ty zaplatíš za hru stejnej peníz, to akorád za CoD MW2 by chtěli o 20% víc, za ten "nezkutečně nákladný a dlouholetý vývoj". To je jako nadávat sousedovi, že si koupil auto za mega a ty sis za milion koupil 10. aut.

Je teda pravda, že kdyby kolem Killzone 2 nebyl takovej hype, tak by nebylo tolik odpůrců, ale to už si v SONY snad uvědomili a berou KZ2 tak trošku jako odstašující případ.

Lykantrop-one
Lykantrop-one #Lykantrop

Kz2 je celkem zklamani. Ne uplne dobry level design a dost podivne a neostre textury. Nejlepsi lighting+ dalsi efekty, to se musi nechat, ale to delala pro Guerrillu na zakazku jina firma. A hlavne...za cenu Kz2 (42 milionu euro + 16 milionu dolaru na propagaci) udelaji jine teamy celou serii AAA titulu. Pro srovnani Uncharted stal 20 milionu, Heavenly Sword okolo 15, Gears 2 -12M.

Pennywise

KZ 2 v současnoti ,nemá konkurenta v oblasti FPS ,tohle je dle mého názoru fakt ,at se to někomu líbí nebo ne ,to spíš Resistance 2 je pátkovina ,vůbec mi ta hra nesedla......Každopádně jsem hodně zvědavý do čeho se tedka pustí a co z toho nakonec vyjde ,jen doufám že na tom nebudou pracovat tak dlouho jako na KZ 2 [s6]

Laserdance65
Laserdance65 #y so srs ?

Miluju ty kecy jak je KZ2 děsně přemýšlivá hra a že jsme všichni lamy jenom proto že chceme vidět padat jednoho nacistu za druhym v CoD...tak kdybych chtěl u nějaký hry přemýšlet, tak si snad nevyberu střílečku, ne ?

petricak
petricak #rageplayer

resistance 2 je podle me slaby odvar, ale xichty meli krasne udelany v Heavnely sword, mimika a pohyby me uplne uchvatily...

duxik
duxik #Clint

ono je pravda ze jsem si taky vsimnul,ze po vydani KZ2 to v mem friendlistu hrali skoro vsichni a tak nejak po dost kratke dobe zase u vetsiny je napsano ze hrajou CoD.Ja KZ2 neodsuzuju,priznam se ze me osobne ten multak vubec nesedl,ale ten komu to sedne at to smazi o sto sest,proto je tady tech her vice at si kazdy vybere.Jinak na tu new hru jsem teda zvedav :)

LOL,nekdo nesouhlasi s tim ze se lide v mem friendlistu vratili zpet k cod :D

Takze mile mlade hloupe ditko s tim je nelogicke nesouhlasit,to je jen fakt,nesouhlasit lze tak maximalne s nakym nazorem,ale ne s tim ze se to tak opravdu stalo :D ja zasnu nad hlouposti nekterych lidi :D

Hatake
Hatake #SUIT UP!

Me teda MP v KZ bavi vic nez v CoD, je to individualni ;)

deV
deV #No Escape

Dzunk: Nevim o tom, ze by jsme spolu pasli husy nebo cokoli jineho, takze pokud nemas nejakej argument k tematu, tak dal soupej nohama a prestan si me brat do huby.. Myslim, ze zkusenosti ohledne hrani ( zvlast co se tyce kvalitnich MP titulu ) rozhodne vic..

digi: Si dalsi, kdo hodnoti pouze singleplayer cast - s tim souhlasim.. ale zapominas, ze prednosti KZ je predevsim inovativni MP, na ktery si, bohuzel, uplne zanevrel..

ConanVJ: Ano a prave o tom mluvim. Vzhledem k tvemu minipopisku soudim, ze hrajes FC, takze predpokladam, ze vetsina lidi ve tvem FL hraje FC a ne KZ a tak je to v poradku ne? Reagoval jsem predevsim na to, ze si tvrdil, ze KZ nikdo nehraje..

ConanVJ
ConanVJ #P3D BEST!!

Na Killzone mám svůj názor, a jak sem psal, v MÉM friendu to už skoro nikdo nehraje. Zezačátku to hrála drtivá většina lidí, ale po čase se ho zbavovali za něco jinýho když dosáhli platinovky. To je jako třeba v tvém friendu nikdo nehraje FC2, že? 100 lidí sto chutí. Jo a nesoudim hry podle recenzí z cizích časopisů, ale jak se líběj mě. Pro mě normální průměrná hra [s1]

digishit
digishit #digishield

Black 2 to bohužel neni na 100%, protože ten je od Criterion Games a ty vlastní EA. Jinak souhlasim s tim, že KZ2 je nic moc, čekal jsem po tom šíleně dlouhym vývoji trochu víc asi. Graficky mu ovšem nemůžu nic vytknout. MP jsem ani neměl chuť hrát.

Jinak ty kecy s mínusama jsou už pěkně trapný, furt musí někdo dát na konec svýho komentu větu o mínusech. Ste tim trochu posedlý bych řek a hlavně ste furt nepochopily význam těch palců. Ale to je jedno jak házet hrách na zeď [s1]

Dzunk
Dzunk #anomalous

jesus to sem se zas vetrel KZ2 zazranec a vsechno(i to objektivni a pravdive) popre ..... a ted mi dejte 100 minusek za to ze sem se postavil proti vasemu milovanemu KZ2 a devickovi....

MadCZJack92
MadCZJack92 #JKDesigns

Už by mohl vyjít BLACK 2(jestli vůbec na nějakym pracujou), na PS2 to je darda :D:D

deV
deV #No Escape

ConanVJ: Blábol, blábol a zase blábol.. Ad KZ2 - To dá rozum, že bylo prostředí více rozmanitý na Zemi, než na Helghanu, který je velmi nehostinou planetou, být tam lesy, tak to nedává smysl po dějove stránce. Přesto si myslím, že se s tím GG poprala bravurně a vykouzlila nádherné lokace přes veškerá logická omezení. S loadingama souhlasim, ale ty se MP netýkají.. Soudíš dle svého Friendlistu? Zajímavé, kdybych měl ja soudit dle svého, tak všici hrajou pomalu jen KZ a nic jiného ( cca 50 lidí ). Hra nedopadla rozhodně průměrně - link

ConanVJ
ConanVJ #P3D BEST!!

První Resistance paráda, Singl super, MP ještě víc. Dvojka oproti jedničce dost slabá jak graficky, kde byl použit engine z Ratcheta což tam vůbec nesedne, tak i zrušenim všech zbraní které se nemohli tahat s sebou najednou. Příběh dobrej, coop super, MP Průměrnej.

KZ2: Oproti jedničce suchý prostředí. V jedničce bylo víc romanitý. Loading po každých padesáti metrech je k prdu. MP už taky moc lidí co mám ve friendu nehraje, dřív to hráli skoro všichni. Na to jak byla hra dlouho ve vývoji a kolik stála peněs dopadla docela průměně.

Chtělo by to nějakou novou značku, kde by byla vyvážená hratelnost a slušná grafika. MP si myslim nebude mít moc velkou šanci se udržet v souboji s akkádou CoD. To by byl asi zázrak. Když se hraje nějakej mulťák v současných skoro novinkách (např. Resistance 2, Killzone 2, Far Cry 2 Batllefield), tak se lidi stejně po nějaký době vrátěj k CoD [s1]

armyk

Reistance už ne! Bylo dobrá jakorát když na PS3 ještě za hry nic nebylo!

isildur heir

FPS jedine Resistance 3 [s7] uz se tesim na maraton za platinovkou

Mird@

to jo :-) totalni mrd* :-)

Kr4tos
Kr4tos #MGS4 10/10

halo, timeshift, haze, clive barker...To jsou ty nejlepsi zpracovane PECKY ,na ktere jsem cekal takovou dobu :D :D....

deV
deV #No Escape

goreated: Můžeš mi prosímtě říct, co má KZ2 s těmito hrami společného krom toho, že je to FPS?

Kr4tos
Kr4tos #MGS4 10/10

:D :D To jsou Parbyyyy :D...Nej na trhu hehe

deV
deV #No Escape

tekken90: Však vpoho, takováto debata není na škodu.. S tím, že každýho baví něco jiného souhlasim, ale jen poukazuji na to, že by to chtělo spíše více respektu i k těm hrám, které osobně z nějakého důvodu nemusíš.. Já jsem např. jeden z těch, kterým nesedí "přímočarý" MP právě u CoDu a královksy se bavím u daleko více komplexnějšího MP KZ2, přesto ale vím a uznávám, že CoD má své veliké kvality a že má větší hráčskou základnu aniž bych s tim měl nějaký problém a pokoušel se ho třebas na svých stránkách hanit. Navíc k těmto hrám přistupuji v rámci ProGamingu, ač je toto odvětví u nás ještě velkou neznámou, a tak respektuji každou hru, která má nějaký ten PG potenciál ( CoD má zatím největší ) a s ní i její hráče..

Mird@

jaaj :-D tak ted sis znas vysterlil :-DDDD ;) dost dobry ne?

tekken90
tekken90 #MGS4 10/10

deV Co k tomu říct... něco na tom je. Já jen napsal svůj názor, na který mám právo :-) Ukončil bych to prostě tím, že každej má rád něco jinýho.. Někdo rád RPG, nekdo závody, další FPS a někdo blondýny a další brunetky :-)

deV
deV #No Escape

tekken90: Vidíš, a jsme u toho.. Prostě ti KZ2 nesedla a já to beru a nemám s tim problém. Jen se těžko přenáším přes to, když někdo jen kvůli tomu, že mu hra nesedí, napíše něco, co není absolutně pravda.. Bavíme se přeci o úplně jiném stylu MP než mají právě všechny ty FPS typu CoD, tak jak můžeš napsat, že takových her jsou desítky? BTW: O tom, že MW2 bude hrát více lidí nepochybuji, protože CoD je zaběhnutá značka s revolučně zvládnutým MP, který sice nenabízí takřka nic nového, ale hraje se na výbornou. KZ2 je přeci jen více HC v ohledu k začátečníkům, ale to nemění nic na tom, že KZ2 MP je taktéž velmi kvalitní..

Mird@

kz3 se dela sak to tvrdily sami typci z guerily games...tohle bude neco jinciho...kazdopadne kz2 ma luxusni MP jediny cod co me kdy bavilo po Mp je COD 2 ktery si i ted rad zaparim na serveru Game park...samozrejme na pc ;)

Kr4tos
Kr4tos #MGS4 10/10

To je skoda mluvit,mlceti zlato :D...Ja sem osobne nevidel desitky FPS jako je KZ2...Treba to je tim,ze malo hraju :D a nebo jsem slepej hehe...

tekken90
tekken90 #MGS4 10/10

deV To zase ne. Já osobně sem rád za každou inovaci ve hrách ;-) KZ2 mi ale nesedlo... prostě mi to přišlo jako další FPS, kterých jsou desítky... každýmu se prostě zalíbí něco jinýho. Navíc COD4 hraje podle mě víc lidí, než KZ2, ale to by chtělo nějaký statistiky :-)